2016. október 23., vasárnap

Palack dekoráció- Diy

A keresztlányom iskolájában az a szokás, hogy november elején egy falubeli rendezvény keretében kézzel készített, többnyire már karácsonyi dísztárgyakat árusítanak, és így gyarapítják az osztálypénzüket. Mivel én vagyok a "kreanagynéni", így be szoktam szállni az ilyen munkálatokba.

Kinéztem már korábban palackból készült dekorációkat, igaz azok nem ünnepi díszek voltak, csak mindenféle jópofa hétköznapi ötlet, de inspirációnak elég volt ennyi is.



Mivel rohamosan közeledett a vásár időpontja, nekem meg akadt egy viszonylag szabad estém, így neki is álltam a csináld magad projektnek. Anyagbeszerző körútra nem volt alkalmam elmenni, úgyhogy kizárólag az itthon talált cuccokból alkothattam valamit.

Segítségnek áthívtam Anyukámat. mert hát neki arany keze van, és az ilyenkor jól jön.

Hat darab egyforma palackom volt, ebből négyet dekoráltam ki, mert annyi garnitúraként is jól mutat.


Alapanyag hiányában most kizárólag a kötéllel való betekerést választhattam. Ennek úgy fogtam neki, hogy kétoldali ragasztócsíkokat tettem az üvegekre hosszában. Először csak az alsó részére, mivel a tekerésnél a nyakát fogtam. 


Összeszedtem mindenféle karácsonyi, meg egyéb maradék anyagokat, amit itthon találtam, és nekiláttam a díszítésnek. 


Ebből a natúr kötöző anyagból készítettem virágot, majd beszórtam csillámporral. Volt egy rövid, de annál csillogósabb szalagom, amiből Anyukám készített két rózsafejet. Na ez nekem nem ment volna, de biztos voltam benne, hogy neki sikerülni fog. Gyönyörű is lett. 

Elővettem pár karácsonyfadíszt is, kis fa fenyő-, csengő-, valamint rénszarvas formát, rafiából csináltam pom-pom-ot, azt is beszórtam csillámmal, majd nekiláttam összerakni valamit. Először csak kevés dolgot ragasztottam mindegyikre, de valahogy úgy érezem, hogy ez még kevés. karácsonyról lévén szó, itt nem érvényes a kevesebb néha több elmélet, ilyenkor a túlzások is beleférnek úgy gondolom. Így még rápakoltam ezt-azt és a végére összeállt az egész. 




Nekem annyira tetszik, hogy szívem szerint megtartanám, de inkább csinálok majd magamnak is, mert az Ígéret, az Ígéret. 

Mint kiderült az SZMK anyukának annyira tetszett, hogy rendelt még többet és többet. :) 

Ha még több karácsonyi dekorációs ötlettel szeretnétek találkozni, akkor kövessetek a Pinterest-en is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése